Tuesday, February 15, 2011

D'FADZR HOME SPA

bismillahirramanirrahim

alhamdulillah, semalam shinju baru usai menghadiri program di selangor..bertemu dengan akhwat2 tercinta baik yang baru kenal dan juga dah lama..sangat mengejutkan bila jumpa seorang peserta program tu. sungguh tak di sangka-sangka.. dahulu ketika matrikulasi, biliknya dihadapan bilik saya. bahkan kami boleh tahan la rapat cuma, shinju sains fizik dan dia sains hayat, jadi kami jarang berinteraksi kecuali utk hal2 diluar pembelajaran. Tapi life matrix yg study oriented 24hours membuatkan kami jarang berbual. tapi still kenal. dan pada program tersebut, tengah2 bersalaman setelah usai solat, lalu saya bersalaman dgn dia. terkejut bukan kepalang! teruja sangat..alhamdulillah...di IPT dia ketemu dgn tarbiyyah.. itulah di shima..berasal dari pontian..jiran bilik depan ketika di kolej matrikulasi kedah..

usai program, shinju balik ke rumah kakak dan.... leganya dapat buat facial treatment... dan ditambah pula dengan urutan dikawasam bahu hingga kepala..wah..memang lega! alhamdulillah bisnes baru kakak sedang membangun sedikit demi sedikit..semoga dengan rezeki yg terus melimpah tidak melalaikan kita dari mengingat dan merafa'kan setinggi kesyukuran kepada Dia yg maha kaya..

singgah la ke blog D'fadzr home spa
dapatkan perkhidmatannya utk keselesaan anda..

5 comments:

Anonymous said...

salam ukhti.sirr la weh.hehe.eh shima tu sapa?haha mana ek.Alhamdulillah....bagus deh.

Unknown said...

ape yg sirr nye? ala shima la..tu la ramai sgt peserta..xabes taaruf..

D'Fadzr said...

alhamdulillaahh.....bisnes ku semakin rancak. Seronok dgn rawatan facial aritu? walaupun agak terseksa tp berbaloi kn....yg penting kena jaga kecantikan tu...baru lah seiring "cantik rupa, cantik peribadi". Jgn sesekali pandang remeh pd kebersihan diri...sebab cantik bukan saja dari bentuk n paras rupa tp kebersihan diri yg paling utama.
Jgn lupa amalkan petua hilangkan jerawat tu...insya'allah mujarab!

adik said...

nak jugak

D'Fadzr said...

adik kalau nk rasa jugak mai la ke rumah akk dgn shinju bila ader masa nnt...ader harga istimewa utk student!

Followers