Saturday, July 2, 2011

selamat segalanya

bismillahirramanirrahim

masih segar diingatanku sentiasa..kenangan menggamit rasa, tempuhi onak berduri..itulah yang diharungi, impian yg kita bina tetap kekal abadi

banyaknya kenangan, pahit, manis, masin, tawar, dan  rasa2 yang lainnya. Walaupun perkenalan kita hanya tak sampai setahun pun. Bermula daripada blogwalking, kemudian add di ym, kemudian dgn sms comel "selamat malam kak shinju"..T_T membawa kepada pertemuan kedua di kem remaja sinergi 1.0 setelah menjadi pelobi mak.. man propose, god decide. pertemuan pertama adalah ketika raya haji tahun hijrah sebelumnya. Itulah pertamanya dalam hidup meraikan raya haji..

3 julai, bermula kehidupan baru.

"lepas ni dah x buleh dah nak lari sama-sama lagi. mesti nanti rindu kat akak dan soleh. hati2 bwk soleh k . sekrang ni demam,semalam g klinik disahkan demam campak. guano nk g daftar dengan muka yang bintik2 merah. orang pun takut nk dekat. huhu., minta maaf kalau ada wat salah silap dengan akak.jzkk sebab sabar layan kerenah sy. sayang akak fillah~ "


itulah kata seorang adik. Banyaknya kenangan kita bersama dan soleh. soleh yang setia melayan karenah kita. karenah akak terutamanya. Akak pun nak mintak maaf juga atas keterlanjuran bahasa dan tingkah akak terutama bila dalam kereta. sila rahsiakan apa yang terjadi  banyak dah pengalaman mengembara bersama anda. Anda telah membuka satu dimensi baru tentang hakikat dakwah ini pada kaca mata akak. Sungguh pengalaman yang tak ternilai. Tak pernah akak menyesali segala yang akak lakukan bersama-sama anda.

syafakillah ukhti. Sapu ubat doktor. mana yang perlu makan, makan. Akak cadangkan kamu  ambil cuti seminggu. tak payah join orientasi. cuba berbincang dgn pihak pentadbiran. Ni akak menunaikan permintaan adik kesayangan akak, yang lebih akak sayang berbanding adik sendiri . gambar jaulah terakhir kita sebelum adik berangkat ke utara..

walaupun akak tak suka kucing, tapi..terimalah, iman!

si comel hafizi dan meow..windu kat fizi ni..

inshaAllah ada rezeki, kita akan main lari-lari bersama lagi..makan eskem sama2..tgk u-tube sama2..tension sama2.. masak sama2..guling2 sama2..nangis sama2... T_T  liqo halaqoh lepas ni pasti lebih suram tanpa kehadiranmu. Moga terus thabat di jalan ini...

9 comments:

adeq said...

salam pergh..tangkap LELEH kot posting nhe....................

buat adikku adekmu, doa kami mengiringi.semangat kami mengugguli.moga KUAT dan TABAH.ada apa-apa masalah cer la k.kita kan akhawat...
/ kita kan SISWI..term baru la.hehe.kkS !
Siswi bertemu sinergi menyatu !

GMS said...

alhamdulillah leleh akhirnya! amen3 ya robb.. kkS..okeh...-semangat le pulak dy ni-

dr. mujahidah said...

ehem.. ehem

adeq said...

sapa adik kecik nhe...kuceng dia PERGH ! comel gile kot..

GMS said...

Dr.mujahidah: errmm..uhuk huk..kakak, mintak ampun banyak2..hehehehe

adeq: ni ank sdare ukht ain USA.. huhu...kat uma bliau ni di benut... bez tau kat ctu..t kita g raya uma dia ea..

adik said...

salam..huhu..sedih bc post ni..tuceng ksyg sy spnjg brada d uma k.ain tu..best sbb dia suka gigit n lompat2.cumeeeeel ! spnjg kat sne kami bshbt baik. bg mreka y takut tu makn pn tpaksa bersila.hehe..

yeye k.shinju nk dtg~

GMS said...

eh, saya bersimpuh ok. saya sangat bersopan. makan pun bersimpuh tau...hehehe

siswi said...

ana dapat bayang guane respon ant masa tu.hehehehehehehehehehe.kena belaja sayang kuceng dulu k, sebelum blaja sayang zauj.huhu. -x ada kaitan-

* k.atif x berapa minat kuceng pon kawen gak.hehe,

GMS said...

ala, cari je calon yg x suke kuceng gak..ade je kan....hahahaha.. dosa x kalau x suka kuceng? ana x zalimi pon ea.paling2 ana halau je..shuh3....

Followers